Sūdzību izskatīšanas process

Mums rūp jūsu pieredze

TransferGo mēs cenšamies nodrošināt jums vislabāko iespējamo pakalpojumu. Ja kaut kas nav kārtībā, mēs esam gatavi to ātri un godīgi atrisināt.

Kā iesniegt sūdzību

Jūs varat iesniegt sūdzību, izmantojot šādus kanālus:
📧 E-pasts: complaints@transfergo.com
📞 Tālrunis:
UK: +44 13 9269 4030
EU: +49 30 2000 42053
💬 Tērzēšana: Piesakieties savā TransferGo kontā, lai sāktu tērzēšanu.

Mūsu sūdzību izskatīšanas process

  • Apstiprinājums: Mēs nosūtīsim jums rakstisku apstiprinājumu par jūsu sūdzības saņemšanu 2 darba dienu laikā.
  • Risinājums: Mēs centīsimies sniegt galīgo atbildi 15 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas datuma.
  • Pagarināts termiņš: Ja mums nepieciešams vairāk laika, lai atrisinātu jūsu sūdzību, mēs jūs par to informēsim un sniegsim galīgo atbildi 35 darba dienu laikā pēc tās saņemšanas.

Ja neesat apmierināts ar mūsu atbildi vai ja mēs neesam atbildējuši noteiktajā termiņā, jūs varat nodot savu sūdzību attiecīgajai iestādei. Sīkāka informācija ir sniegta zemāk.

Šī informācija būs iekļauta arī mūsu galīgajā atbildē.

Kas jāietver jūsu sūdzībā

Lai nodrošinātu ātru un efektīvu risinājumu, lūdzu, iesniedzot sūdzību, iekļaujiet šādu informāciju:

  • Jūsu pilns vārds un uzvārds (ja pārstāvat uzņēmumu, norādiet arī uzņēmuma datus).
  • Jūsu kontaktinformācija (e-pasts, tālruņa numurs u.c.).
  • Detalizēts problēmas apraksts, ieskaitot attiecīgos faktus un apstākļus.
  • Jūsu vēlamais saziņas veids (piemēram, e-pasts, tālrunis).

Visu nepieciešamo datu sniegšana palīdzēs mums izskatīt jūsu sūdzību pēc iespējas ātrāk.

Neapmierināts ar rezultātu?

Ja neesat apmierināts ar mūsu atbildi, lūdzu, skatiet zemāk informāciju par turpmākajiem soļiem.

TransferGo Lithuania UAB klienti (Lietuvas Banka – BoL)

  • Uzņēmumu klientiem (ne patērētājiem):
  • Ja esat uzņēmuma klients un neesat apmierināts ar mūsu atbildi, jums ir tiesības veikt turpmākas darbības, iesniedzot prasību tiesā.
  • Patērētājiem:
  • Ja esat patērētājs un neesat apmierināts ar mūsu atbildi, jūs varat nodot savu sūdzību Lietuvas Bankai, izmantojot kādu no šīm metodēm:

TransferGo Ltd klienti (Financial Ombudsman Service – FOS)

  • Uzņēmumu klientiem:
  • Ja esat uzņēmuma klients un neesat apmierināts ar mūsu atbildi, jums var būt tiesības nodot savu sūdzību Financial Ombudsman Service (FOS). Lai pārbaudītu atbilstību, lūdzu, apmeklējiet: Financial Ombudsman Service – Who we can help.
  • Visiem klientiem:
  • Ja jūsu sūdzība joprojām nav atrisināta, jūs varat sazināties ar Financial Ombudsman Service (FOS). Lūdzu, ņemiet vērā, ka sūdzības FOS ir jāiesniedz sešu mēnešu laikā no mūsu galīgās atbildes datuma.
  • 📌 Tīmekļa vietne: www.financial-ombudsman.org.uk
  • 📌 Tālrunis: 0800 023 4567
  • 📌 E-pasts: complaint.info@financial-ombudsman.org.uk
  • 📌 Adrese: Exchange Tower, London, E14 9SR

    FOS nodrošina neatkarīgu jūsu sūdzības risinājumu, ja tā nav atrisināta jūs apmierinošā veidā.