Kāds ir vienkāršs bankas pārskaitījums un kā tas darbojas?
Ar vairāk nekā 7 miljoniem klientu visā pasaulē, TransferGo zina šo to par naudas pārskaitījumiem. Mēs piedāvājam zemas maksas, ātrumu un lieliskus valūtas kursus naudas pārskaitījumiem uz vairāk nekā 160 valstīm visā pasaulē (un skaits turpina pieaugt). Un mēs tikai sākam.
Mēs pastāvīgi strādājam pie tā, lai paplašinātu un uzlabotu mūsu produktu, padarot naudas pārskaitījumus vieglākus, ātrākus un pieejamākus nekā jebkad agrāk. Viens no daudzajiem veidiem, kā mēs esam uzlabojuši mūsu maksājumu sistēmas, ir ar Vienkāršu Bankas Pārskaitījumu.
Interesē Vienkāršs Bankas Pārskaitījums? No tā, kā tas darbojas, līdz daudzajiem ieguvumiem (un ko darīt, ja sastopaties ar problēmu), uzziniet visu, kas jums jāzina par Vienkāršu Bankas Pārskaitījumu no mūsu visaptverošā Bieži Uzdoto Jautājumu saraksta zemāk.
1. Kas ir Vienkāršais Bankas Pārskaitījums?
Vienkāršais Bankas Pārskaitījums ir droša un efektīva maksājumu metode, kas ļauj veikt tiešus pārskaitījumus no viena bankas konta uz citu, izmantojot Atvērto Bankas sistēmu. Tā novērš nepieciešamību pēc kartēm vai trešo pušu lietotnēm, savienojot jūs tieši ar jūsu banku darījuma laikā.
2. Kā darbojas Vienkāršais Bankas Pārskaitījums?
Kad izvēlaties Vienkāršo Bankas Pārskaitījums kā maksājumu metodi, vienkārši izvēlieties savu banku no saraksta, un jūs tiksiet novirzīts uz savas bankas tiešsaistes bankas portālu vai mobilās bankas lietotni.
Pēc pieteikšanās jūs varat pārskatīt darījuma detaļas, izvēlēties, kuru bankas kontu izmantot darījuma finansēšanai (ja jums ir vairāki konti izvēlētajā bankā), un autorizēt maksājumu ar Sejas ID vai pirkstu nospiedumu. Kad apstiprināts, līdzekļi tiek tieši pārskaitīti no jūsu bankas konta uz TransferGo un pēc tam saņēmējam.
3. Vai Vienkāršais Bankas Pārskaitījums ir drošs?
Jā, Vienkāršais Bankas Pārskaitījums ir ļoti drošs. Tas izmanto augstākos drošības standartus, spēcīgu klientu autentifikāciju (piemēram, Seja ID vai pirkstu nospiedumu) un šifrēšanu. Jūsu bankas akreditācijas dati (ieskaitot konta numuru un šķirošanas kodu) nekad netiek kopīgoti ar TransferGo vai trešajām pusēm.
4. Vai man ir jāreģistrējas Vienkāršajam Bankas Pārskaitījumam?
Reģistrācija nav nepieciešama. Kamēr jums ir tiešsaistes bankas konts atbalstītā bankā, jūs varat sākt izmantot Vienkāršo Bankas Pārskaitījumu uzreiz.
5. Kuras bankas atbalsta Vienkāršo Bankas Pārskaitījumu?
Vienkāršo Bankas Pārskaitījumu atbalsta plašu banku klāstu dažādās valstīs (TransferGo pašlaik atbalsta tikai pārskaitījumus no Apvienotās Karalistes bankām). Kad esat izvēlējies Vienkāršo Bankas Pārskaitījumu, jūs redzēsiet atbalstīto banku sarakstu. Ja jūsu banka ir sarakstā, jūs varat turpināt maksājumu.
6. Vai par Vienkāršo Bankas Pārskaitījumu izmantošanu ir jāmaksā kādas maksas?
Parasti par Vienkāršo Bankas Pārskaitījumu izmantošanu nav papildu maksas, un dažos gadījumos Vienkāršais Bankas Pārskaitījums var piedāvāt zemāku maksu nekā citas maksājumu metodes. Tomēr vienmēr ir labāk pārbaudīt maksājuma kopsavilkumu pirms darījuma apstiprināšanas.
7. Kas notiek, ja mana banka nav sarakstā?
Ja jūsu banka nav iekļauta atbalstīto banku sarakstā, jūs nevarēsiet izmantot Vienkāršo Bankas Pārskaitījumu šim konkrētajam darījumam. Tomēr jūs varat izvēlēties citu maksājuma metodi, kas tiek piedāvāta izrakstīšanās laikā, lai pabeigtu darījumu.
8. Cik ilgi aizņem maksājuma apstrāde?
Maksājumi, kas veikti, izmantojot Vienkāršo Bankas Pārskaitījumu, parasti tiek apstrādāti uzreiz. Tas ir viens no daudzajiem iemesliem, kāpēc Vienkāršais Bankas Pārskaitījums ir ērta iespēja ātrai naudas pārskaitīšanai tiešsaistē—nav jāgaida, līdz paiet darba dienas, lai jūsu pārskaitījums tiktu veikts!
9. Kas notiek, ja ir problēma ar manu Vienkāršo Bankas Pārskaitījumu maksājumu?
Ja jūsu maksājums neizdodas vai ja maksājuma laikā redzat kļūdas ziņojumu, jums netiks iekasēta maksa. Vairumā gadījumu jūs varat veiksmīgi pabeigt maksājumu, mēģinot vēlreiz.
Ja joprojām nevarat veikt maksājumu, varat izmēģināt citu maksājuma metodi vai sazināties ar mūsu izcilo Klientu atbalsta komandu, kas atbildēs ātrāk, nekā jūs varat klikšķināt ar pirkstiem.
10. Vai es varu saņemt atmaksu, ja izmantoju Vienkāršo Bankas Pārskaitījumu?
Jā, ar Vienkāršo Bankas Pārskaitījumu ir iespējamas atmaksas. Process ir līdzīgs atmaksām ar citām maksājumu metodēm. Sazinieties ar mūsu Klientu atbalsta komandu, lai saņemtu palīdzību ar atmaksu. Kad tā būs apstiprināta, līdzekļi tiks pārskaitīti atpakaļ uz jūsu bankas kontu.
11. Vai ir ierobežojums, cik daudz es varu maksāt, izmantojot Vienkāršo Bankas Pārskaitījumu?
Maksājumu ierobežojumi ir atkarīgi no jūsu bankas politikas un jūsu konta iestatījumiem. Parasti šie ierobežojumi ir tādi paši kā citiem tiešsaistes bankas darījumiem. Ja neesat pārliecināts par saviem darījumu ierobežojumiem, sazinieties ar savu banku.
12. Kāda personīgā informācija tiek kopīgota, izmantojot Vienkāršo Bankas Pārskaitījumu?
Tiek kopīgota tikai nepieciešamā informācija darījuma pabeigšanai, piemēram, jūsu vārds un maksājuma apstiprinājums. Jūsu bankas akreditācijas dati un cita sensitīva informācija paliek pilnīgi droša jūsu bankā. Jebkura biometriskā informācija, piemēram, Sejas ID vai pirkstu nospiedums, vienmēr paliks šifrēta un nekad neatstās jūsu ierīci.
13. Vai es varu izmantot Vienkāršo Bankas Pārskaitījumu mobilajās ierīcēs?
Jā, Vienkāršais Bankas Pārskaitījums ir saderīgs gan ar galddatoriem, gan mobilajām ierīcēm. Kamēr jums ir piekļuve savai tiešsaistes bankai, izmantojot mobilo ierīci, jūs varat izmantot Vienkāršo Bankas Pārskaitījumu maksājumiem. Uz galddatora jums var tikt lūgts skenēt QR kodu ar tālruni, lai tiktu novirzīts uz savu banku, lai apstiprinātu pirkumu.
14. Ko darīt, ja nejauši aizveru pārlūkprogrammu vai zaudēju interneta savienojumu maksājuma laikā?
Ja darījums tiek pārtraukts, parasti varat atsākt maksājuma procesu. Pārbaudiet savu bankas kontu, lai pārliecinātos, ka maksājums nav noņemts, pirms mēģināt vēlreiz.
15. Kā es varu zināt, vai mans maksājums bija veiksmīgs?
Pēc maksājuma pabeigšanas caur jūsu bankas portālu jūs tiksiet novirzīts atpakaļ uz TransferGo lapu ar maksājuma apstiprinājuma ziņojumu. Turklāt jums vajadzētu saņemt maksājuma apstiprinājumu no savas bankas, vai nu pa e-pastu, SMS vai savā tiešsaistes bankas portālā.
16. Vai es varu izmantot Vienkāršo Bankas Pārskaitījumu starptautiskiem darījumiem?
Pārrobežu darījumi vai SEPA pārskaitījumi pašlaik netiek atbalstīti ar Vienkāršo Bankas Pārskaitījumu, jo Vienkāršais Bankas Pārskaitījums parasti koncentrējas tikai uz vietējiem darījumiem. Tomēr, ja jums ir nepieciešams nosūtīt naudu uz ārzemēm, to varat izdarīt ar TransferGo, izmantojot alternatīvas maksājumu metodes, piemēram, debetkartes, kredītkartes un bankas pārskaitījumus. Mēs piedāvājam zemas maksas un lieliskus valūtas maiņas kursus.
17. Kādi ir Vienkāršo Bankas Pārskaitījumu izmantošanas ieguvumi?
Vienkāršo Bankas Pārskaitījumu izmantošanai ir daudz priekšrocību, tostarp:
Drošība: Darījumi tiek nodrošināti, izmantojot visaugstākos drošības standartus.
Ērtums: Maksājiet ar dažiem pieskārieniem un vieglu piekļuvi—nav nepieciešams ievadīt kartes datus vai izveidot papildu kontus.
Ātrums: Ar ātru (bieži vien tūlītēju) apstrādes laiku Vienkāršais Bankas Pārskaitījums nozīmē ātrākus maksājumus.
Pārredzamība: Tieša saikne ar jūsu banku nodrošina skaidrus un pārredzamus darījumus.
18. Vai es varu atcelt maksājumu, kas veikts ar Vienkāršo Bankas Pārskaitījumu?
Kad maksājums ir autorizēts un apstrādāts, to nevar atcelt. Ja jums ir nepieciešams atcelt darījumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu atbalsta komandu. Viņi ir gatavi palīdzēt no pirmdienas līdz piektdienai, no 7:00 līdz 18:00 BST.
19. Kur es varu atrast vairāk informācijas vai saņemt palīdzību par Vienkāršo Bankas Pārskaitījumu?
Lai iegūtu vairāk informācijas vai palīdzību, varat apmeklēt mūsu vietnes palīdzības sadaļu. Jūs varat arī sazināties ar mūsu Klientu atbalsta komandu ar jebkādiem jautājumiem, kas jums varētu būt. Neaizmirstiet arī apskatīt mūsu emuāru—tas ir padomu krātuve par visu, sākot no naudas sūtīšanas līdz naudas taupīšanai.