E-komercija ir kļuvusi arvien vairāk izplatīta pēdējā laikā. Patiesībā, daudzi mazie uzņēmumi izmanto e-komerciju, lai varētu tiešsaistē konkurēt ar daudz lielākiem uzņēmumiem. Ņemot vērā to, ka arvien vairāk cilvēku veic pirkumus tiešsaistē, nav pārsteigums, ka e-komercijas veikali ir guvuši lielu popularitāti. Tiešsaistes veikali ir ne tikai daudz lētāki kā fiziskie veikali, bet arī sasniedz auditoriju visā pasaulē. Un šī iespēja, ikdienu sasniegt bezgalīgu daudzumu klientu, var ievērojami palielināt jūsu peļņas izredzes.
Pastāv daudz e-komercijas uzņēmumu, un ir svarīgi saprast, kuras no labākajām e-komercijas vietnēm ļaus jūsu tiešsaistes veikalam gūt panākumus. Šodienas vislabākie komercijas vietņu veidotāji ņem vērā visus šos faktorus jūsu e-komercijas mājaslapas veidošanā. Daudzas programmas ir paredzētas, lai pielāgotos gan fizisku, gan lejupielādējamu produktu tirdzniecībai. Turklāt, saskaroties ar ekonomiskām grūtībām, tiešsaistes uzņēmumi strauji attīstās, piedāvājot lielākas atlaides, vienotas likmes piegādes maksas, lojalitātes programmas un citus ieguvumus. Daudzi e-komercijas vietņu veidotāji un labāko e-komercijas platformu iespējas padara iespējamu ērti ieviest akcijas un apmierināt jūsu klientu vajadzības. Visbeidzot, lai gan tiešsaistes bizness ir arī pavēris ceļu krāpniecībai, vietņu veidotāji ir veikuši progresu, piedāvājot visjaunāko vietņu aizsardzību un maksājumu drošību, lai pasargātu tiešsaistes tirgu.
E-komersantu iespējas ir bezgalīgas, tāpēc atverot tiešsaistes veikalu ir jānosaka galvenās prioritātes. Turpmāk apskatīsim kādus faktorus vajadzētu apsvērt e-veikala atvēršanas procesā.
Tirgus izpēte
Pirmām kārtām, jums vajadzētu izpētīt tirgu. E-komersantu vidē valda neticama konkurence un, iespējams, kāds cits e-komersants piedāvā līdzīgus produktus kā jūs. Sava e-veikala izveidošanā, ņemiet piemēru no konkurentiem. Smelieties iedvesmu no tā, ko viņi dara vislabāk un centieties pārspēt sfēras, kurās viņi zaudē. Apsveriet biznesa analīzi, lai noteiktu savas stiprās un vājās puses, iespējas un draudus, izmantojot savus secinājumus interneta veikala izveidošanā.
Platformas izvēle
Lai palaistu veiksmīgu tiešsaistes veikalu, jums ir nepieciešama laba atbalsta platforma, no kuras varat veidot savu vietni un pēc tam pārvaldīt to. Šim nolūkam ir pieejami abonēšanas pakalpojumi, piemēram, Shopify un Magento, kā arī bezmaksas platformas, piemēram, WordPress eCommerce, kas piedāvā mazāk funkcijas. Šī ir labākā opcija, ja neesat pārāk tehnoloģiski, tādejādi atvieglojot jums dzīvi. Bez tam, tas atvieglos arī jūsu tiešsaistes mārketinga pasākumus. Jebkura e-veikala veiksmīgai pārvaldīšanai nepieciešama arī sava programmatūra. Lai gan satura vadības sistēmas (CMS) vai veikala programmatūras sniedzēja izvēlei nav jābūt pirmajam solim, ko spersiet e-platformas izveidē, šis ir būtisks tehnisks aspekts jebkurā e-komercijas sfērā. Jūsu veikala programmatūra palīdz arī sašaurināt diapazonu, no kura varat izvēlēties saderīgus papildinājumus, piemēram, maksājumu veidus vai piegādes pakas, un nosaka, vai jums ir nepieciešams atsevišķs hostings. Tātad, vislabāk ir šo soli veikt pēc iespējas ātrāk.
E-veikala drošībai arī ir liela nozīme. Diezgan daudz sensitīvas informācijas plūst uz un no e-komercijas vietnēm. Kredītkaršu numuri, rēķinu adreses un cita personīgā informācija ir jāuzglabā drošā vidē, pretējā gadījumā, jūs varat iegūt sliktu reputāciju. Jums vajadzētu arī nodrošināt, ka jūsu e-komercijas programmatūrai tiek piemēroti kritiskie atjauninājumi, kas parasti pieejami tehnisko kļūmju vai jaunatklātu draudu gadījumā. To ātra piemērošana var pasargāt jūsu vietni – un jūsu klientus – no potenciālajiem draudiem.
Apsveriet sīkumus
Piegāde un pasta izdevumi varētu būt viens no svarīgākajiem faktoriem, ko vajadzētu apsvērt – gan attiecībā uz izmaksām un laiku, jo pakošana un piegāde ne vienmēr ir lēta. Paturiet šos faktorus prātā, kad plānojiet savas finanses un noalgojiet palīgus, ja nepieciešama palīdzība. Atcerieties, ka jums ir nepieciešama darba devēja atbildības apdrošināšana, ja algosiet darbiniekus.
Mārketings
E-veikala izveidošana ir tikai pirmais solis – tālāk jums būs jāpsver svarīgākie jautājumi, kas ļaus gūt panākumus jūsu biznesā.
Svarīgākais ir izprast SEO (Search Engine Optimization) atslēgvārdu pielietošanu, lai panāktu redzamību Google un citām meklētājprogrammām. Iepazīstieties ar meklētājprogrammas optimizācijas principiem, jo tas var būt ļoti noderīgi biznesam. Arī tad, ja esat uzbūvējuši savu vietni, izmantojot Shopify, Magento vai WordPress, mēģiniet izpētīt dažus noderīgus SEO papildinājumus. Jūs variet arī eksperimentēt ar Google AdWords, kā arī izlasīt mazo uzņēmumu pārvaldīšanas brošūras un ievadu satura mārketingā.
Iepazīstieties ar likumdošanu
Pirms tiešsaistes veikala izveidošanas, ir ne mazāk svarīgi iepazīties ar Lielbritānijas likumdošanu. Pastāv vairāki e-komercijas likumi, kas paredzēti, lai aizsargātu patērētājus Apvienotajā Karalistē. Vieni no galvenajiem likumiem, kas e-komersantiem būtu jāievēro Lielbritānijā ir Electronic Commerce Regulations 2002, ICO Cookie Law, Consumer Contracts Regulations (iepriekš Distant Selling Regulations) un Data Protection Act 1998.
Šie likumi nav pārāk ierobežojoši un ir saprātīgi. Ieplānojiet mazliet laika, lai iepazītos ar šiem jaunajiem patērētāju līgumu noteikumiem, kas 2014. gada jūnijā aizstāja tālpārdošanas noteikumus.
Tomēr lai izveidotu labu e-veikalu, nepieciešams ieguldīt laiku, pūles un sakārtot daudz tehniskos jautājumus. Patiesībā, ja steigsieties, iespējams, palaidīsiet garām kādu no svarīgākajiem e-komercijas tehniskajiem aspektiem, kas pēc kāda laika var negatīvi ietekmēt jūsu jauniesākto biznesu. Tāpēc ir vērts apsvērt šos svarīgākos faktorus e-veikala izveidošanā.
Īsumā, ir daudz faktoru, ko vajadzētu aplūkot pirms uzsākat savu e-komercijas biznesu, sākot no platformas izvēles līdz attiecīgās valsts likumdošanai. Tomēr iepriekšēja sagatavošanās un iepazīšanās ar nepieciešamo informāciju, ievērojami atvieglos procesu un ļaus veiksmīgi uzsākt savu e-veikalu.

TransferGo
TransferGo is here to make your life easier. Whether you’re paying bills, supporting family, helping businesses or dealing with emergencies—we want you to be able to make fast, low-cost money transfers safely and securely. We want to make a tangible difference to your lives, reward your hard work, and help every one of you become more prosperous. How? By making global money transfers as simple as sending a text.